سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاکبرداری

وظایف طراحی خاکبرداری چیست؟

وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی معماری منظر شامل طراحی پارک‌ها، باغ‌ها و فضاهای عمومی، همراه با برنامه‌ریزی برای جاده‌ها و ساختمان‌ها است. دانش آموزان می‌آموزند که چگونه انتظارات مشتری را برآورده کنند، همچنین نحوه تجزیه‌وتحلیل زمین ازجمله، ارائه گزارش شرایط، همراه با تهیه برنامه‌ها، انتخاب مواد و نظارت بر پروژه‌های چشم‌انداز و همچنین هماهنگی برای بازسازی اماکن طبیعی.

خاکبرداری

برای مهندس خاکبرداری، چه مشاغلی وجود دارد؟

تحصیلات تکمیلی دارای مدرک لیسانس در طراحی منظر یا معماری منظر، به‌عنوان یک معمار منظر، یک متخصص درخت‌کاری، یا یک مدیر زمینه چشم‌انداز، ازجمله بازرس چشم‌انداز، استخدام خواهد شد. متخصصان دارای مدرک کارشناسی درزمینه? طراحی منظر یا معماری منظر می‌توانند در کنار شرکت‌های ساختمانی برای خدمات معماری و صنایع چشم‌انداز کار کنند.

دلایل اخذ مدرک کارشناسی در خاکبرداری چیست؟

تحلیلگران دانشجویانی را که خواهان شغلی هستند که فرصت تحقق خلاقیت خود را در پروژه‌های مختلف با اخذ مدرک لیسانس در معماری منظر فراهم می‌کند، توصیه می‌کنند.

چه کسی باید کارشناس ارشد خاکبرداری شود؟

پرشین اپلای اخذ مدرک کارشناسی ارشد Landscape را برای شخصی که از مسائل محیطی آگاه است توصیه می‌کند. تحصیلات تکمیلی که دارای مدرک لیسانس قبلی مهندسی یا برنامه‌ریزی سرزمینی است توصیه می‌شود این کارشناس ارشد را دریافت کند. محوطه‌سازی سرمایه‌گذاری مالی خوبی دارد، درنتیجه، کمبود کار و سفارش وجود ندارد.

دکترای خاکبرداری

دکترا در خاکبرداری دانشجویی است که نحوه طراحی پارک‌ها و فضاهای بیرونی دانشگاه‌ها، امکانات تفریحی، مشاغل، خانه‌های شخصی و سایر فضاهای باز را مطالعه کرده است.

فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی باید توانایی‌هایی مانند توجه به جزئیات، دانش عملی ساخت و مدیریت پروژه، حل مسئله و ارتباطات خوب، خود مدیریتی و مهارت‌های ارائه را داشته باشند.

وظایف اصلی دکترای خاکبرداری چیست؟

دکترا در خاکبرداری باید وظایفی ازجمله تهیه نقشه سایت، مشخصات و برآورد هزینه، انتخاب مواد مناسب برای محوطه‌سازی، بازرسی از پیشرفت پروژه چشم‌انداز برای اطمینان از پایبندی آن به برنامه‌ها، تجزیه‌وتحلیل گزارش‌های زیست‌محیطی در مورد شرایط زمین، تهیه نمایش‌های گرافیکی برنامه‌ها و جستجو کار جدید از طریق فعالیت‌های بازاریابی.